Detský obchod s archetypálnou identitou
Ako navrhnúť detský obchod, aby reprezentatívne stelesňoval svoju podstatu a zároveň nebol infantilný? Ako obsadiť objem priestoru, ktorý je takmer rovnako vysoký, ako široký. Tieto otázky bola hlavným motívom nášho návrhu. Zaujala nás myšlienka "strechy nad hlavou", akejsi samozrejmej potreby pre dieťa, aj dospelých.
Vyjadrili sme ju v koncepte "domu" v jeho základnej archetypálnej forme, ktorý sme akoby vložili do existujúceho rámcu. Nejedná sa však len o formálne vyjadrenie, ale aj o funkčný prvok celého interiéru. Na zadnej "štítovej" stene vytvára drevenú výstavnú plochu, ktorá môže vďaka perforáciám vyzerať po každé inak, podľa potrieb majiteľov. Bočné steny vytvárajú zapustené niky pre police a nad nimi sa nachádzajú uzavreté skrine, ako príručný sklad tovaru. V centrálnej časti pôdorysu je vytvorená výstavná plocha z mobilných prvkov rôznych výšok. Pohyb návštevníkov má tak jasnú organizáciu a obchod si aj napriek množstvu vystaveného tovaru zachováva jednoduchú čitateľnosť.